Potwór

Ashmunrah
Exp: 3100 EXP Życie: 5000 HP
Przywołanie:- MP Zauroczenie:- MP
Rodzaje Ataku:
- atak fizyczny
- staje się niewidzialny
- leczy się
- przyzywa zielone djinny i starożytne skarabeusze
- zmienia się w starożytnego skarabeusza
Występowanie:
- Ankrahmun Library Tomb
Loot:
Wrażliwości:
świętość (1%)
Odporności:
ziemia (100%)
śmierć (100%)
paraliż
niewidzialność
Ucieka? Nie, Nigdy
Odgłosy:
- "No mortal or undead will steal my secrets!"
- "Ahhhh all those long years."
Uwagi:

Używa tylko ataków melee, więc walka nie przyniesie wiele strat. Wystarczy że rycerz nie pozwoli, aby zmienił cel i reszta może bez przeszkód atakować. Przed walką warto się pozbyć behemota i duchów.