Potwór

Ghoul
Exp: 85 EXP Życie: 100 HP
Przywołanie:450 MP Zauroczenie:450 MP
Rodzaje Ataku:
- atak fizyczny (0-70)
- Life Drain (15-27)
- leczy się
Występowanie:
- Ancient Temple
- po drodze na Mintwallin
- Old Mintwallin Quest
- Alatar Lake
- Magician Tower
- Mount Sternum Undead Cave
- Ghostland
- Hellgate
- Maze of Lost Souls
- Outlaw Camp
- Necromant House
- Drefia
- Ghoul Hill (Edron)
- Amazon Camp (Venore)
- Swamp Troll Cave (Venore)
- Ghostship
- Triangle Tower
- Dark Cathedral
- Ankrahmun Tombs
- Isle of the Kings
- Treasure Island
- Nargor
- Helheim
- jaskinia koło Ab'Dendriel
- Paradox Tower (niedostępny)
- Rookgaard - Katana Room (również niedostępny)
Loot:
Wrażliwości:
świętość (25%)
Odporności:
energia (30%)
lód (10%)
ziemia (20%)
śmierć (100%)
paraliż
niewidzialność
Ucieka? Nie, Nigdy
Odgłosy:
- Brak.
Uwagi:

Bardzo popularne potwory - łatwe do zabicia, a zostawiają sporo expa i kasy. Rycerzom przydadzą się skille ~50/50, aby bić nawet kilka naraz bez przeszkód. Magowie mogą na nich expić praktycznie już od 8 poziomu, o ile mają odpowiednią różdżkę do bicia. Paladyni również nie mają ograniczeń, warto jednak mieć trochę miejsca do uciekania.