Potwór

Merikh the Slaughterer
Exp: 1500 EXP Życie: 2000 HP
Przywołanie:- MP Zauroczenie:- MP
Rodzaje Ataku:
- atak fizyczny (0-265)
- Fireball (110-230)
- Heavy Magic Missile (90-220)
- Energy Berserk (elektryzuje)
- przyzywa do dwóch zielonych dżinów
Występowanie:
- Magician Quarter
Loot:
Wrażliwości:
lód (1%)
świętość (1%)
Odporności:
ogień (1%)
śmierć (1%)
Ucieka? Nie, Nigdy
Odgłosy:
- Brak
Uwagi:

Zmierzyć się z nim można po wykonaniu misji na zabicie 500 zielonych dżinów lub Efreetów. Merikh jest o wiele silniejszy od Efreetów, razem z summonami może w jednej turze zabrać prawie 1000 HP. Dlatego magom poleca się walczyć na utamie, a rycerze i paladyni powinni bardzo uważać na pasek życia.